Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

καλοκαίρι στην Αθήνα

Ζέστη, ζέστη, ζέστη. Έχει καύσωνα μέσα στο δωμάτιο μου -κι έξω τα ίδια σκατά είναι βέβαια, αν με πληροφορούν σωστά οι πηγές μου- . Μου έχουν σπάσει τα νεύρα γιατί ξεκίνησα θερινά μαθήματα κι έχω απίστευτο διάβασμα και πολύ λιγότερο χρόνο απ' ότι πέρυσι να κάνω αυτά που θέλω. Επιπλέον, είναι απ' τις λίγες χρονιές που δεν χαίρομαι που καλοκαίριασε.
Μου την σπάνε οι παραλίες, τα γεμάτα λεωφορεία, η θερμοκρασία που σε κάνει να θες να βγάλεις και το πετσί σου για να ηρεμήσεις και το κάψιμο απ' τον ήλιο (έχω μια φυσική τάση να γίνομαι αστακός). Επίσης, μου την δίνει η α τ έ λ ε ι ω τ η γραμματική των Αρχαίων, τα αποθετικά ρήματα στα Λατινικά και η πολιτική κατάσταση της Ελλάδας που σου προκαλεί τόσα νεύρα, ώστε όλες οι μούντζες του κόσμου δεν αρκούν για να σε χαλαρώσουν. (Ω ναι, έπιασαν κουκουλοφόρο με ταυτότητα αστυνομικού, ΒΡΕ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ? ΣΟΒΑΡΑ?)

Είναι φορές που θέλω να κλείσω το κινητό, να απενεργοποιήσω το pc και να διακτινιστώ στο τελευταίο πλοίο για την Αμοργό -που λέει κι ο Καζούλης-. Να μην σκέφτομαι μπας και ηρεμήσω, αλλά πού τέτοια τύχη?
Αύγουστε σε χρειαζόμαστε για να κάνουμε ένα διάλειμμα και να πάμε σε κανένα νησάκι...
Έλα γρήγορααααααααα!

1 σχόλιο:

  1. εισαι μονο 11 μηνες μακρια απο το τελος!το πιστευεις?ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕΕΕΕΕΕ!υπομονη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή