Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

I miss the old days.

Άρχισαν τα πρωτοβρόχια και εγώ είμαι πάλι στο αγαπημένο μου δωμάτιο.
Μελαγχόλησα ξαφνικά...
Φταίει ο καιρός ή ίσως οι συνθήκες. Δεν ξέρω τι φταίει...
Μου λείπουν τόσα πολλά πράγματα...
Και περισσότερο οι παλιοί μου φίλοι.
Εκείνοι οι φίλοι που πίναμε ζεστές σοκολάτες το χειμώνα και κάναμε βόλτες παρά το κρύο..
Εκείνοι οι κολλητοί που τραβάγαμε συνέχεια φωτογραφίες και γελάγαμε με τα πιο χαζά πράγματα.
Αυτοί που ορκίζονταν πως θα είναι πάντα δίπλα μου.
Δεν είναι πια...
Άσχημο να χάνεις ανθρώπους που αγαπάς.

Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος.
Μου φαίνεται σαν να ήταν χθες.
Κι ακόμα αναρωτιέμαι γιατί.


[...]

4 σχόλια:

  1. εγω θα πω μονο μια αττακα απο ενα τραγουδι που μ αρεσει πολυ "οποιος δεν ειναι εδω κοντα μου ανηκει αλλου"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα πινουμε μαζι σοκολατες μεχρι να σκασουμε μικρο...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε νιωθω..ποναει να χανεις εκεινους που αγαπας..ομως δεν φταινε οι αλλοι για τα συναισθηματα μας κ τις πραξεις μας γιατι η ιστορια εχει δειξει οτι σε εναν πολεμο φταινε κ οι 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή